Klausimai ir atsakymai

Čia Jūs rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie MetLife gyvybės draudimą.

ĮMOKŲ MOKĖJIMAS

Kada turėčiau sumokėti draudimo įmoką?

Periodinės draudimo įmokos mokamos atitinkamomis dienomis, apie kurias Jus informuosime iš anksto, siųsdami apmokėjimo sąskaitas už atitinkamą mokėjimo periodą.

Pasirinkus įmokų mokėjimą tiesioginio debeto būdu, apmokėjimo sąskaitos nėra siunčiamos. 

 

Kokiu periodiškumu galiu mokėti įmokas?

Priklausomai nuo to, kokios rūšies draudimu esate apdraustas, Jūs galite mokėti įmokas kartą per metus, kas pusmetį, kas ketvirtį arba kas mėnesį. Jūs galite pasirinkti tinkamiausią mokėjimo periodiškumą, atsižvelgiant į Jūsų individualią situaciją, kreipdamiesi į MetLife dėl įmokų mokėjimo periodiškumo pakeitimo.

Kokią svarbią informaciją turėčiau žinoti apie įmokų mokėjimą tiesioginio debeto būdu?

Mokėjimas tiesioginiu debetu yra patogus būdas mokėti draudimo įmokas. Pasirinkus šį mokėjimo būdą, Jūs sutaupysite laiko ir pinigų. Jums tereikia turėti sąskaitą viename iš Lietuvos bankų ir lėšų sąskaitoje numatytai dienai. Pasirinkus įmokų mokėjimą tiesioginio debeto būdu, banko mokesčius padengia MetLife.

Ką daryti pametus sąskaitą apie mokėtinas įmokas arba negavus sąskaitos apie būsimus mokėjimus?

Jei negavote apmokėjimo sąskaitos, mokėjimo nurodymo formą Jums pateiks mūsų klientų aptarnavimo specialistas – maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu: info@metlife.lt arba telefonu: +370 5 2491726, +370 5 2491730.

Laiku nesumokėjau įmokos. Kaip turėčiau elgtis?

Jūsų draudimo sutarties sąlygos numato 30-ies dienų laikotarpį, per kurį Jūsų apsauga dar galioja. Per šias 30 dienų Jūs galite sumokėti nesumokėtas įmokas.

DRAUDIMO SUTARTIES PAKEITIMAI

Ką daryti, jei per tam tikrą laiką pasikeitė mano draudimo apsaugos poreikiai?

Jus aptarnaujantys klientų aptarnavimo specialistai yra pasirengę padėti Jums peržiūrėti Jūsų draudimo sutarties sąlygas ir pritaikyti apsaugas pagal dabartinius poreikius.

Ką turėčiau daryti, jei pasikeitė gyvenamosios vietos adresas?

Tikslus Jūsų adresas, kuriuo siunčiama korespondencija, taip pat kiti kontaktai yra labai svarbūs, kad galėtume laiku su Jumis susisiekti, perduoti svarbią informaciją. Pasikeitus adresui, maloniai prašome mus informuoti bet kuriuo žemiau nurodytu būdu:

  • atsiunčiant pasirašytą prašymą adresu korespondencijai: MetLife TUNZIR S.A. skenavimo centras, Užubalių k., Avižienių pšt. LT-14180, Vilniaus r. sav., Lietuva arba
  • atsiunčiant skenuotą pasirašytą prašymą el. paštu info@metlife.lt arba
  • parašant el. laišką el. paštu info@metlife.lt.

 

Kokius savo draudimo sutarties pakeitimus galiu atlikti?

Kadangi draudimo sutartis galioja ilgą laikotarpį, kuris tęsiasi įvairiais gyvenimo etapais, draudimo sutarties galiojimo metu, Jūs galite atlikti įvairių pakeitimų, pvz.: keisti sutarties apmokėjimo būdą, naudos gavėjus, kontaktinę informaciją, pakeisti sutarties apsaugų apimtį, keisti draudimo sumą, laikotarpį. Dažniausiai pakeitimai priklauso nuo draudimo sutarties tipo, - taigi mūsų klientų aptarnavimo specialistai mielai Jums padės spręsti visus šiuos klausimus.

Ką daryti pametus draudimo liudijimo originalą?

Prašome informuoti raštu el. paštu ar paštu mūsų klientų aptarnavimo specialistą ir MetLife skubiai atsiųs Jums draudimo liudijimo dublikatą.

ĮMOKŲ MOKĖJIMAS TURINT FINANSINIŲ SUNKUMŲ

Pasikeitus finansinei situacijai nebegaliu mokėti tokio dydžio įmokų, kurias mokėjau anksčiau. Koks būtų galimas sprendimo būdas?

MetLife savo klientams teikia keletą sprendimų, padėsiančių rasti išeitį susidūrus su finansiniais sunkumais:

  • Draudimas „Atleidimas nuo įmokų mokėjimo“ (nuoroda) MetLife perims Jūsų įmokų mokėjimą, jei Jūs patyrėte sužalojimų, dėl kurių praradote galimybę dirbti ir gauti pajamas;
  • MetLife padengs Jūsų įmokas iš papildomos Jūsų draudimo sutarties sukauptos vertės tuo atveju, jei patirsite finansinių sunkumų ir negalėsite apmokėti savo kaupiamojo draudimo sutarties. Taigi, iškilus tam tikriems nesklandumams ar pasikeitus finansinei situacijai, prašome kreiptis į klientų aptarnavimo specialistą, kuris padės Jums surasti tinkamiausią sprendimą.  

KLAUSIMAI APIE ŽALAS

Kam turėčiau pranešti įvykus draudžiamajam įvykiui? Kokius dokumentus užpildyti ir kaip greitai turėčiau tai padaryti?

Įvykus draudžiamajam įvykiui, prašome informuoti mus el.paštu arba telefonu per 7 dienas nuo įvykio datos. Kreipiantis būtina nurodyti sužeistojo asmens ir poliso mokėtojo (draudėjo) vardus, pavardes, poliso numerį, pateikti įvykio aprašymą (data, įvykio aplinkybės) bei informaciją apie sužeistojo sužalojimus/ligas.
Jeigu esate apdraustas grupiniu gyvybės draudimu darbovietėje, apie įvykį informuokite savo darbdavį.

Ką turėčiau žinoti ir kaip turėčiau elgtis nutikus draudiminiam įvykiui užsienyje, kad būtų išmokėta pageidaujama draudimo išmoka?

Jei draudiminis įvykis įvyko užsienyje, svarbu turėti medicininį išrašą apie įvykį, jo aplinkybes, datą ir Jūsų patirtus sužalojimus.

Kaip greitai galiu tikėtis gauti išmoką, įvykus draudiminiam įvykiui?

Draudimo išmoka išmokama per 30 dienų nuo paskutinio dokumento, susijusio su Jūsų draudžiamuoju įvykiu, gavimo dienos.